Wednesday, November 28, 2012

Ooh, How Pinteresting & What I'm Loving Wednesday

Happy Wednesday People! 

Let's link up with Michelle and Jamie
And I'm joining in with Wednesday Walkabout with Jamie @ Handling with Grace

I'm LOVING the bags at YarnPop.com
They are so fracking cute. I need to get myself one after the holidays.

I'm LOVING that last week Troy goes "Are you watching Two Broke Girls? It's your type of humor". and he was SOOOOO right. The show had me cracking up. Now I want to watch every episode.

I'm LOVING the Songza App {thanks Marie}!

I'm LOVING that I got SOME Christmas shopping done.

 I'm LOVING Pinterest!
You can check out all my pins HERE.

What are YOU LOVING this week?
~Trish

8 comments:

  1. What is songza? Two Broke Girls is def your type of humor haha. Misophonia huh? Do you have that? :)

    ReplyDelete
  2. That wine ice cream is brilliant. I didn't even know there was such a thing! And also, I can totally relate to tripping over flat surfaces... it's quite impressive, actually.

    I would love for you to stop by and say hi! leslyni.blogspot.com

    Have a great day!

    ReplyDelete
  3. Wine ice cream sounds amazing! I wonder where I can get my hands on some?

    ReplyDelete
  4. Hahaha the poor monocle with no one to love. lol Thanks for linking up with us!

    ReplyDelete
  5. I have never seen wine ice cream! I need to find that and try it!!

    ReplyDelete
  6. I LOVE all of these!! I found you through the blog hop and am your newest follower. I was kinda maybe hopin' that you'd follow me back ;-) !

    Hugs,
    Sarah
    www.enjoyingtheepiphany.com

    ReplyDelete
  7. I trip over flat surfaces all the time. I kept telling people it was a talent!

    ReplyDelete